امروز حال و روزم بهتر از دو روز گذشته است. خیلی خوش بین هستم و دارم روی نیروی ذهنیم کار می کنم و می خوام اینطوری باور کنم که اصلا هیچ مشکلی در جسمم نیست و من کاملا سالم هستم.
امروز حس جالبی دارم و حس می کنم مدارهای انرژیکی که توش قرار گرفتم داره تغییر میکنه و به مدار دیگه ای انتقال پیدا میکنم.
خدا رو خیلی دوست دارم و به خاطر خطاهایی که در زندگیم داشتم و امانتی که بهم داده یعنی روح و جسم ام رو به خوبی محافظت نکردم ازش معذرت می خوام، از خدا می خوام که خودش دست من رو بگیره و خودش هدایتم کنه. از خدا میخوام که خودش بهم سلامتی بده.
متوجه شدم که زندگی انسان هیچ وقت بدون مشکلات نخواهد بود و به همین خاطر باید در هر شرایطی با یک چالش بزرگی دست و پنجه نرم کنیم و بعد با چالش های بعدی و به همین ترتیب بریم جلو... رسیدن به سلامتی اولین چالش من هست و در این مسیر از چیزی نمی ترسم چون در نهایت اگر با نیروی ذهنی و انرژی درمانی نتونم به نتیجه برسم می تونم برم جراحی کنم. پس این رو چالش خودم قرار دادم و در کنارش روی ارتقای روحی و شخصیتی خودم کار می کنم.
خدا اونقدر مهربون هست که فقط با شکر کردن کلی نعمت روی سرمون می ریزه، پس نگران هیچی نباشید.